Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

Başkanlığımızda Kahvaltı Etkinliği Düzenlendi

Başkanlığımızda 19.06.2025 tarihinde personel arasındaki iletişimi ve dayanışmayı güçlendirmek amacıyla kahvaltı etkinliği düzenlendi.

Etkinlik, Daire Başkanımız Cevriye Aydar ve birim personelimizin katılımıyla samimi bir ortamda gerçekleşti. Kahvaltı sırasında çalışanlarımız bir araya gelerek keyifli sohbetler gerçekleştirildi.

Başkanımız Cevriye Aydar, yaptığı kısa konuşmada, bu tür etkinliklerin kurumsal birlikteliğe ve çalışma motivasyonuna olumlu katkılar sunduğunu belirterek katılımcılara teşekkür etti.

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar